ד"ר אבי בביוב , חדר טיפולים
ד"ר אבי בביוב – מרפאת שיניים רב תחומית נוסדה בשנת 1986, במטרה להעניק טיפולי שיניים למבוגרים, בכל המצבים הדנטליים הקיימים, בכל המצבים הרפואיים.

המרפאה נוסדה על ידי ד"ר בביוב, D.M.D שהינו בוגר בית הספר לרפואת שיניים הדסה עין כרם והאוניברסיטה העברית בירושלים, והיא מושתתת על ערכים של כבוד האדם, אמינות והגינות, יחס אישי, ראייה הוליסטית של האדם, ראייה שיקומית, סבלנות ומקצועיות ללא פשרות.

המרפאה חרטה על דגלה למטרה להיות מרכז מומחים אשר נותן מענה טיפולי בכל תתי ההתמחויות בענף רפואת השיניים לתושבי ירושלים וסביבתה, ולהוות מרכז רפואי רב תחומי אשר מסוגל להתמודד ולטפל עם כל מצב דנטלי בכל המצבים הרפואיים, והמענה הניתן בה הינו ברמה המקצועית הגבוהה ביותר תוך נקיטת אמצעי זהירות המתבקשים מטיפול במטופלים במצבים רפואיים מורכבים.
הגישה הטיפולית בה אנו נוקטים במרפאתנו דוגלת ברפואה מניעתית, שימור ותחזוקה שוטפת ואיכותית, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהטיפול.

תכנית הטיפול מותאמות אישית לכל מטופל ומטופל על פי מצבו הדנטלי והרפואי, הרגליו האוראליים, גילו, וכן נלקחים בחשבון מרכיבים גנטיים, כאשר המטופל הינו שותף פעיל בתהליך קבלת ההחלטות וההליך הטיפולי אותו הוא עתיד לעבור.

אנו מאמינים במרפאתנו בשקיפות מלאה מול מטופלינו, לגבי האופציות הטיפוליות הקיימות בפניהן, תוך שימוש בטכנולוגיה ובשיטות הטיפול המתקדמות ביותר, ופרישת היתרונות והחסרונות של כל אופציה, במקביל להתבוננות שיקומית על כל מטופל.

ד"ר אבי בביוב, צוות המרפאה, רפואת מומחים
צוות המרפאה מורכב ממגוון רב של מומחים בכל התחומים ברפואת השיניים: החל פריודונט מומחה בחניכיים והשתלות, אורתודנט המומחה ביישור שיניים ולסתות, מומחה לטיפולי שורש, מומחה פה ולסת ורופאי שיניים משקמים העוסקים באסתטיקה דנטלית, שחזורים ושתלים. כמובן שכחלק מצוות המרפאה ישנן סייעות ושינניות מקצועיות, מיומנות ובעלות ניסיון רב והכשרות ייחודיות במחלות חניכיים. פעילות המרפאה מתבצעת בליווי מסור וקפדני של כל מטופל, בכל שלב ושלב בתהליך הטיפולי על ידי ד"ר בביוב מייסד ומנהל המרפאה.

בנוסף לכך ישנו מערך אדמיניסטרטיבי, שירותי תקשורתי, כוללני אשר עובר תהליכי הכשרה והדרכה קפדניים ואיכותיים, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות ברמה הגבוהה ביותר, החל מהפנייה הראשונה בשיחת הטלפון למרפאה וכלה בהתאמת תכניות טיפול מותאמות אישית, ועד סיום הטיפול ומעקב ותחזוקה שוטפת של הלקוחות.

צוות המרפאה הינו צוות ותיק ויציב, המורכב מאנשים איכותיים המסורים לעשייה היומיומית ואוהבים את עבודתם, ואשר טובת המטופלים ומתן תחושה נינוחה ונעימה עומדת בסדר ראש העדיפות שלהם, וכן הורגלו במרוצת השנים לראות במטופל ובתחושותיו את מרכז העשייה הרפואית, ולנגד עיניהם עומדת המטרה להעניק ללקוחות את מירב תשומת הלב מתוך אכפתיות ואהבת האדם.

ענף רפואת השיניים אשר עבר שינויים מרחיקי לכת במהלך העשור האחרון, מחייב אותנו להתעדכן כל העת בחידושים הטכנולוגיים, ובשיטות הרפואיות המתקדמות. בהתאם לכך, הציוד הטכנולוגי והרפואי בו אנו משתמשים הינו מהמתקדם בעולם, וכולל את כל השיטות החדשניות ביותר לצורך הענקת טיפולים בכל ההתמחויות הקיימות בענף.

אנו מאמינים שהכשרה מתמדת של הצוות הרפואי והמקצועי במרפאה, כולל השתתפות בכינוסים רפואיים, איסוף וניתוח מידע תיאורטי ומדעי, והדרכות של צוותים רפואיים הינם פרמטר עיקרי בשמירה על מקצועיות, במקצוע אשר החדשנות בו אינה עוצרת, והוא מתפתח ללא הרף.

במרפאה מגוון אפשרויות תשלום מתוך האמונה כי כל אדם זכאי לרפואת שיניים ברמה הגבוהה ביותר ללא קשר למעמדו הכלכלי והחברתי, על מנת לאפשר לכל אחד לקבל טיפולי שיניים איכותיים התואמים את צרכיו.
אנו מחויבים ללקוחותינו בכל התהליך הטיפולי, בראייה הוליסטית של כל מטופל, ברגישות, אדיבות, סבלנות, אכפתיות ואמינות ללא פשרות. האחריות שלנו אינה מסתיימת בתום הטיפול, ואנו מעניקים 10 שנות אחריות על מגוון טיפולי ההשתלות והאסתטיקה.