עבור אנשים הסובלים מחוסר שיניים בפה, השתלת שיניים היא הליך רפואי הכרחי שהופך את החיים להרבה יותר טובים וקלים. למה השתלה עדיפה על תותבות, מה זה מומחה להשתלות ומהי המרפאה המומלצת ביותר לביצוע ההליך בירושלים? כל התשובות – במאמר הבא

 

מצב של אובדן שיניים הוא בלתי נסבל עבור רבים. כאשר אין די שיניים בפה, אפילו הפעולות היומיומיות הפשוטות מרגישות קשות ומסורבלות: לדבר עם אנשים, לחייך באירוע משמח או מצחיק, אפילו ללעוס את המזון בארוחה. אחד הטיפולים הפופולאריים אשר הוכחו כמשפרים משמעותית את המצב הזה הוא השתלת שיניים.

למה השתלת שיניים עדיפה על שיניים תותבות?

שיניים תותבות הן אולי פתרון "קל" וזול מהשתלה, אך אינן בהכרח הפתרון האופטימלי לטווח ארוך, ולא פעם הן עלולות אף להזיק. אחת מתופעות הלוואי החמורות של שימוש ממושך בתותבות היא צמצום הולך וגובר של עצם הלסת. השיניים התותבות, אשר ממוקמות על החניכיים ללא חיבור לעצם, גורמות לכך שהגוף מזהה כי אין צורך בעצם – ומפסיק את בנייתה. תופעה זו מקשה על ביצוע השתלת שיניים עתידית ואף גורמת לפנים להראות מצומקות ולא אסתטיות. בנוסף, שחיקת החניכיים כתוצאה משימוש בתותבות מלווה לא פעם גם בדלקות חניכיים וכאבים. סכנה נוספת אשר מיוחסת לתותבות היא הגדלת הסיכון בהתפתחות סרטן הפה, עקב פציעה של רקמת החניכיים ורקמת הלחי הפנימית.

מכאן ברור שהשתלה עדיפה על תותבות. כאשר היא מבוצעת באופן יסודי ומקצועי, השתלת שיניים יכולה להחזיק מעמד במשך שנים רבות, עם נראות אסתטית נהדרת וללא פגיעה פוטנציאלית בבריאות.

מומחה להשתלות שיניים: יש דבר כזה?

אחרי שהבנו כי השתלת שיניים עדיפה על שיניים תותבות, הגיע הזמן לבחור רופא שיבצע את הטיפול. לא פעם אנשים פונים לטיפול ומחפשים אחר רופא מומחה להשתלות שיניים. שימו לב: לא קיים מושג רפואי שכזה. רפואת מומחים דנטלית היא בתחומי כירורגיית פה ולסת, פריודונטיה, אורתודונטיה ועוד, אך לא כוללת מומחיות להשתלה בשום אופן. השתלת שיניים היא טיפול אשר באופן עקרוני, יכול לבצע כל רופא שיניים כללי. בגלל הפרט החשוב הזה, חשוב לבחור ברופא מקצועי ועתיר ניסיון בביצוע השתלות שיניים, כדי שהתוצאה תצא מוצלחת הן מהבחינה הרפואית והן מהבחינה האסתטית.

מרפאת שיניים בירושלים: ד"ר אבי בביוב

קיימות לא מעט מרפאות שיניים בארץ, וביניהן גם מרפאות המבצעות השתלות שיניים. מכולן נבדלת המרפאה של ד"ר אבי בביוב בירושלים – היא כנראה המרפאה היחידה בארץ אשר מעניקה 10 שנות אחריות על הטיפול. זאת משום שבמהלך עשרים השנים האחרונות, המרפאה של ד"ר בביוב ביצעה אלפי השתלות שיניים מוצלחות – ולכן היא יכולה להעניק את האחריות הזאת בביטחון מוחלט. צוות העובדים המסור, שיטות הטיפול המקצועיות, הגישה הטכנולוגית וההשקעה האדיבה הופכים את המרפאה למקום שהוא ממש בית שני עבור כל מטופלי המרפאה.

המלצה על טיפולי השתלת שיניים במרפאתנו בירושלים

אתם מוזמנים להצטרף לקהילת המטופלים של ד"ר אבי בביוב
ולעבור השתלת שיניים מוצלחת אצלנו במרפאה
😊