ד"ר אבי בביוב הינו רופא שיניים עם ניסיון של למעלה מ-35 שנה, בוגר מצטיין של לימודי רפואת שיניים בהדסה עין כרם. ד"ר בביוב הקים את המרפאה מייד עם סיום שירותו הצבאי כרופא שיניים, ומאז ועד היום מוביל את המרפאה להיות חוד החנית של רפואת השיניים בישראל.

מרפאתו החלה כמרפאת שיניים רגילה, עם חזון להפוך למרכז רפואי אשר נותן מענה מלא ואיכותי ביותר לכל צורך ולכל מצב דנטלי. לפני כ-20 שנה, עם הצטרפותם של רופאים מומחים לצוות המטפל, הפכה המראה למרפאת שיניים רב תחומית, שמאגדת תחת קורת גג אחת את כל תחומי רפואת השיניים המתקדמת, ומציעה טיפול על ידי טובי הרופאים והמומחים מהפקולטה לרפואת שיניים בהדסה עין כרם ומבתי חולים מובילים נוספים. .

אבי תמיד היה ונשאר לב הפועם של המרפאה, רופא שדוגל במצוינות בלתי מתפשרת לצד אנושיות וסבלנות אין קץ, ומתווה דרך זו לכל אנשי צוות המרפאה. הוא מקבל את כל המטופלים החדשים והוותיקים, ומלווה כל אחד ואחד, באופן אישי וצמוד ביותר עד הסיום המלא של הטיפול, וגם לאחר מכן לצורכי מעקב ותחזוקה.

אבי בביוב ידוע בכל ירושלים כרופא שיניים עדין ביותר, בעל גישה מיוחדת וסבלנות אין סופית, מה שמאפשר גם למטופלים שסובלים מחרדה דנטלית קשה להרגיש בטחון ולעשות את כל הטיפולים בהצלחה.

כנסו לקרוא את "אני מאמין" של ד"ר אבי בביוב. 

 

ד"ר אבי בביוב השכלה ופעילות מקצועית:

בוגר הפקולטה לרפואת שיניים של הדסה והאוניברסיטה העברית משנת 1982

חבר ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל

חבר האיגוד הישראלי לשיקום הפה

חבר האיגוד הישראלי לפריודונטיה ואוסיאואינטגרציה

חבר העמותה הישראלית להשתלות דנטליות

מתנדב במסגרת החטיבה לקידום נוער וצעירים של עיריית ירושלים משנת 2010

מתנדב במסגרת 'רופאי הר"ש למען הקהילה' משנת 2002

מתנדב בארגון מ.ש.ל.ש – מתנדבים שירות לרפואת שיניים משנת 1985

בעל תעודת רופא שיניים מעודכן מטעם ההסתדרות לרפואת שיניים

משתתף באופן קבוע בכנסים והשתלמויות מטעם ארגונים מקצועיים אלה