אבי בביוב

ד"ר אבי בביוב חלם להיות רופא עוד בהיותו ילד בן 6. לאחר סיום לימודיו בתיכון ובמסגרת עתודה צבאית, נרשם ללימודי רפואה באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטה העברית ירושלים, כוונתו הייתה להיות קרדיולוג.

רצה הגורל והוא החל ללמוד באוניברסיטת ירושלים, במסלול לרפואת שיניים. כל זאת במסגרת עתודה צבאית בהדסה ירושלים, בהתאם לצרכים הצבאיים באותה תקופה, אך לא ויתר על חלומו להיות רופא קרדיולוג. כבר בתחילת לימודיו, התאהב בענף רפואת השיניים והחליט להתמסר כל כולו לטובת המקצוע. מהר מאוד הפך לסטודנט מוביל, וסיים לימודיו בשנת 1982 במסלול שיקום הפה, בהצטיינות יתרה.
במקביל לשירותו כקצין – רופא צבאי, החל לעבוד במרפאת השיניים של דר' אבן טוב בירושלים, וטיפל באנשי קבע, משפחותיהם ומעגל חבריהם הקרובים, כאשר שמו הולך לפניו כרופא מקצועי, אמין, אנושי ואמפטי, בעל ידי זהב עדינות, וכרופא המעניק טיפול ברמה הגבוהה והאיכותית ביותר.

בשנת 1986 פתח את מרפאתו ברחוב בן יהודה בירושלים, כאשר החזון שלו היה להקים מרכז רפואי אשר יעניק את כל טיפולי השיניים תחת קורת גג אחת, הכולל את כל ההתמחויות, תתי ההתמחויות והטיפולים הקיימים בענף רפואת השיניים, לכלל אוכלוסיית ירושלים והסביבה, כולל אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, ומטופלים במצבים רפואיים מורכבים.

במרוצת השנים ד"ר בביוב צבר וותק וניסיון רב שנים בתחום שיקום הפה ורפואת השיניים, לד"ר בביוב ניסיון של למעלה מ-36 שנים, ואין ספק שהשנים עושות את שלהן. ד"ר בביוב הינו רופא מומחה בעל מקצועיות גבוהה, מיומנות ואמינות שיעניק לכם הרגשה של ביטחון בידיים טובות. ד"ר בביוב יעניק לכם טיפולי שיניים עם טכנולוגיה מתקדמת ביותר, וזאת לצד שירות מקצועי, אדיב, סבלני, אישי, עדינות ונעימות המובילים לטיפול המכיל כאב מינימלי לצד איכות מקסימלית. 

מלכתחילה, ד"ר בביוב התווה את דרכו על ערכי המקצועיות, היחס האישי והמצוינות. כמו כן, ד"ר בביוב מקפיד על רמת שירות גבוהה הניתנת למטופליו והתחשבות מלאה ברצונותיהם של מטופליו, ומאמין בשיתוף פעולה מלא בנוגע לתוכנית הטיפולית. 

ד"ר בביוב הוא בעל יכולות אבחון גבוהות המסייעות לו בשיקום השיניים למטופליו. כמו כן, לד"ר בביוב יש ראייה הוליסטית והוא בוחן את מכלול הפרמטרים והגורמים כגון: גיל המטופל, עבר רפואי, היגיינת פה, גנטיקה, מצב רפואי ועוד, הנלקחים בחשבון בעת בניית התוכנית הטיפולית המותאמת באופן אישי עבור כל מטופל ומטופל. ד"ר בביוב דוגל באמונה כי טיפולים מגוונים המוענקים במקום אחד, מתחת לקורת גג אחת – דבר המאפשר סביבה תומכת, מוכרת ועוטפת אשר מסייעת להצלחת תהליך הטיפול. 

ד"ר בביוב אוחז בתפיסה שמרנית, ומאמין כי יש למצות את כל אפשרויות הטיפוליות הקיימות, בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, על מנת לשמר את השיניים הטבעיות של המטופלים. והטיפול המוענק במרפאתו הינו איכותי, ברמה הגבוהה ביותר, עמיד ונשמר לאורח שנים רבות.

מראשית דרכו כרופא שיניים מאמין ד"ר בביוב כי כל אדם באשר הוא זכאי לטיפולי רפואת שיניים איכותיים, ללא קשר למעמדו הכלכלי או החברתי, ומתוך אמונה זו מעניק טיפולי שיניים מקיפים במסגרת התנדבותו בארגון מ.ש.ל.ש.

דר' בביוב מעיד על עצמו כי גם לאחר 36 שנות עבודה כרופא שיניים, הוא מתחיל את יומו עם תשוקה ואהבה לעבודתו ולמטופליו, עם רצון עז לעזור, לסייע ולהיטיב עמם, כדי לשפר את איכות חייהם, כל זאת בענווה, יושרה, אמינות וברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

השכלה ופעילות מקצועית:

  • בוגר הפקולטה לרפואת שיניים של הדסה והאוניברסיטה העברית משנת 1982
  • חבר ההסתדרות לרפואת שיניים בישראל
  • חבר האיגוד הישראלי לשיקום הפה
  • חבר האיגוד הישראלי לפריודונטיה ואוסיאואינטגרציה
  • חבר העמותה הישראלית להשתלות דנטליות
  • מתנדב במסגרת החטיבה לקידום נוער וצעירים של עיריית ירושלים משנת 2010
  • מתנדב במסגרת 'רופאי הר"ש למען הקהילה' משנת 2002
  • מתנדב בארגון מ.ש.ל.ש – מתנדבים שירות לרפואת שיניים משנת 1985
  • בעל תעודת רופא שיניים מעודכן מטעם ההסתדרות לרפואת שיניים
  • משתתף באופן קבוע בכנסים והשתלמויות מטעם ארגונים מקצועיים אלה